People Management конференція
SHARETHON 2018

Натхнення. Інновації. Поза межами.
Формат - бліц-раунд

4 квітня 2018, Київ
Перша People Management
конференція
SHARETHON 2018
Натхнення. Інновації. Поза межами.
Формат - бліц-раунд
4 квітня 2018, Київ
20+ спікерів
Визнані світові та українські експерти в бізнесі і People Management
10+
годин
Виступи без теорії, тільки перевірені практичні інструменти
150+ учасників
Власники бізнесу, генеральні директори, директори з управління персоналом і топ-менеджери компаній
People Management конференція
SHARETHON 2018
SHARETHON 2018 - інноваційна професійна конференція в сфері People Management. Основна мета заходу - це співпраця і обмін досвідом між топ-лідерами найбільших українських і міжнародних компаній.

Завдання SHARETHON 2018 - ознайомити власників бізнесу, генеральних директорів, директорів з персоналу і топ-менеджмент компаній з новими управлінськими трендами і тенденціями, і, найголовніше, показати нові практичні інструменти в сфері People Management. Ділитися своїм досвідом і натхненням будуть експерти міжнародного рівня.

SHARETHON 2018 складається з декількох раундів, серед яких: Стратегічний, Практичний, Інноваційний, Інтерактивний та інші. Програма охоплює найактуальніші теми People Management. На конференції у вас буде можливість:

• освоїти тільки кращі практики управління персоналом;
• дізнатися нові підходи до вирішення поточних проблем;
• отримати практичний досвід, досвід і ще раз досвід;
• дізнатися відповіді на всі ваші запитання і багато іншого.
Подивіться, як проходив SHARETHON в минулому році:
Відгуки про SHARETHON 2017
Для кого?
Для власників бізнесу

Дізнайтеся, як інвестуючи в навчання і розвиток ваших співробітників, вивести бізнес на новий рівень!
Для генеральних директорів і топ-менеджерів
Переконайтеся в цінності взаємодії комерційних функцій з HR департаментом, дізнайтеся нові інструменти управління персоналом необхідні для крос-функціонального переміщення або просування, а також успішного управління компанією / функцією.
Для директорів з управління персоналом
Дізнайтеся кращі практики для побудови успішної HR стратегії і робочі практичні інструменти для її реалізації!
Для консультантів у сфері управління персоналом
Дізнайтеся нові тренди і тенденції в сфері управління персоналом від визнаних світових і українських експертів: CEO і HR директорів.
Спікери SHARETHON 2018
Визнані світові та українські експерти в бізнесі та управлінні персоналом
(Список спікерів нижче не повний. Слідкуйте за оновленнями сайту і нашої сторінки в Facebook).
Ульріх М. Янсен
Program Manager Asia George C. Marshall European Center for Security Studies
П / п-к Ульріх Янсен закінчив університет ім. Гельмута Шмідта в Гамбурзі за фахом «Економіка і організація виробництва». Протягом останніх 20 років працював в НАТО та інших міжнародних організаціях - виконував командно-штабні функції, займався професійним навчанням і підготовкою кадрів.

Протягом останніх 15 років спеціалізувався на питаннях розробки військової доктрини, політики, планування та визначення вимог в сфері планування на оперативному і стратегічному рівнях з акцентом на інформаційну взаємодію. Зробив значний внесок у розробку і реалізацію концепцій в області інформаційних операцій, аналізував результати стратегічної взаємодії ВС в умовах запобігання криз та вирішення конфліктів. Як фахівця міжнародного рівня його часто запрошували до участі в національних і міжнародних конференціях; він не раз виступав з лекціями в військових академіях держав Європи та Центральної Азії.

В даний час він призначений Європейським центром досліджень безпеки ім. Джорджа Маршалла в якості менеджера Програми по Центральній Азії, а також для регіону БВСА. На цій посаді він організовував і робив внесок протягом останніх чотирьох років в численні семінари та семінари з питань, що стосуються безпеки та управління кордонами, забезпечення інформації, підтримки миру і стабільності, а також питань цивільної безпеки, таких як запобігання і протидію насильницькому екстремізму або управління міграційні потоки.
Ната Бачіашвілі
Директор регіону Центральна Європа, Flying Tiger Copenhagen
Ната почала кар'єру в 1997 році в компанії McDonald's, де виросла до позиції директора ресторану. Переключивши фокус на рітейл в 2003 році, Ната отримала глибокий досвід в операційній діяльності та продажах на ключових керівних позиціях у вітчизняних і мультинаціональних компаніях (ЕКО-Маркет, Metro C & C).

У травні 2014 Ната зробила наступний кар'єрний крок, очоливши відкриття філії великої турецької мережі модного одягу, взуття та аксесуарів в Україні LC Waikiki на позиції головного менеджера.

Після двох років успішного керівництва компанією, в 2016 році Ната вийшла на європейський ринок. В даний час Ната є Директором регіону Центральна Європа датської мережі Flying Tiger Copenhagen.

Освіту Ната отримала в Харківській Державній Академії харчових технологій і торгівлі в області економіки і управління.
Євген Кагановський
Генеральний Директор IBM (Україна)
Перша освіта Євгена - лінгвіст - спеціалізувався в англійській і німецькій мовах і літературі (Київський національний лінгвістичний університет).

Другу освіта Євген отримав у галузі права та економіки (Київський національний економічний університет). Він також закінчив курс Mini MBA в MBS.

У Євгена дуже цікава кар'єра: до посади головного менеджера в IBM (Україна) в 2014 році, Євген мав більше 10 років управлінського і HR-досвіду в мультинаціональних і локальних компаніях в декількох областях бізнесу: ІТ, ЗМІ, косметична індустрія і т.д.

У 2006 році він прийшов фахівцем C & B в Mary Kay. Євген швидко виріс до супервайзера C & B, і, після отримання досвіду в декількох областях управління персоналом в компаніях Mary Kay і «Сегодня Мультимедиа» (HRBP, HR адміністрування, C & B),він виріс до позиції директора з персоналу і приступив до обов'язків директора з персоналу в R & D-центрі Samsung Electronics в 2011 році.

Його шлях з IBM почався також в сфері HR: Євген прийняв пропозицію приєднатися до команди IBM в якості директора з персоналу в червні 2012 року. За два роки успішної роботи в якості HRD Євген очолив організацію як Генеральний Директор.

Його обов'язки:

Управління організацією; Розвиток бізнесу та збут; Управління персоналом, фінансами, GA, Управління ресурсами, управління проектами; Впровадження стратегії компанії; Впровадження систем оперативного планування та фінансового контролю; Ретельний моніторинг операційних і фінансових результатів в порівнянні з планами і бюджетами; Представлення компанії крупним клієнтам і професійним асоціаціям; Створення та підтримка ефективної управлінської команди.

Євген розповідає нам про свою компанію і роботу: «Глобальна мережа центрів доставки дозволяє нам забезпечити послідовне вдосконалення процесу незалежно від того, де виконується робота. Незалежно від того, чи ваша бізнес-екосистема глобальна, регіональна або місцева, у нас є необхідні інструменти, досвід і активи для узгодження нашої доставки процесу з вашими унікальними потребами, одночасно використовуючи наші глобальні можливості для інновацій. Наша глобальна присутність дозволяє нам пропонувати правильне поєднання берегових, прибережних і офшорних ресурсів і можливостей доставки. Ми використовуємо аналітику IBM, щоб зрозуміти, як процеси можуть бути оптимізовані для забезпечення більш точних результатів бізнесу ».
Ольга Івушкіна
Голова Ради директорів, ТОВ «Beverage Trading Company» (Medoff, Arctica, Наша марка, Природна колекція, Коктебель, LongMIXer)
Освіта - вища економічна (1995р.), Майстер бізнес-адміністрування (РАНХиГС (2012)), Learning Leader program (2017)

Досвід роботи:
1995-1999 -Податкова служба України (аудитор)
1999-2003 - Енергетика (фінанси)
2003-2018 - алкогольна промисловість (фінансовий директор, Генеральний директор, Голова Ради директорів).

Кар'єрний успіх в бізнесі обумовлений перш за все готовністю взяти високу планку. І не важливо, якої ви статі. Бізнес поважає результат.
Василь Воскобойник
Президент Всеукраїнської Асоціації компаній міжнародного працевлаштування
Василь Воскобойник народився 13 квітня 1976 року в Республіці Таджикістан. Закінчив Міжнародний Інститут менеджменту, бізнесу і права, бакалавр економіки (місто Слов'янськ). Експерт в сфері міжнародного працевлаштування та захисту прав українців, які працюють за кордоном. Додатково займається проблемами, пов'язаними з трудовою міграцією.
Олена Харитонова
Кандидатка юридичних наук, доцент Національного юридичного університету ім. Ярослава Мудрого. Експертка проектів ОБСЄ з питань правової освіти
Представляє український академічний сектор. Має 15-річний досвід підготовки фахівців у галузі права в одному з флагманів української юридичної освіти - Національному юридичному університеті імені Ярослава Мудрого (Харків), де вона отримала ступінь кандидата юридичних наук та обіймає посаду доцента кафедри кримінального права №1. Спеціалізується на дослідженні наукознавчих проблем кримінального права. Розробила та запровадила у навчальний процес в університеті курс "Питання кримінального права в практиці Європейського Суду з прав людини". Сертифікована учасниця освітнього курсу "Толерантність у транзитивних суспільствах: правові аспекти", проведеного Національною академією правових наук України за підтримки Black Sea Trust for Regional Cooperation та Robert Bosch Stiftung (2016), Методологічної школи "Викладання Європейської Конвенції з прав людини та практики Європейського Суду з прав людини" Координатора проектів ОБСЄ в Україні (2017). Проходила науково-педагогічне стажування у Панєвропейському університеті "Інноваційні освітні технології: досвід Європейського Союзу та його впровадження в процес підготовки юристів" (2016). Експертка Координатора проектів ОБСЄ з питань правової освіти. Гостьовий лектор і спікер майстер-класів у рамках гендерних освітніх програм громадських організацій та органів місцевого самоврядування. Цікавиться проблематикою методологічних засад гендерної теорії в сучасному кримінальному праві. Член ГО "Всеукраїнська асоціація кримінального права" та "Харківське юридичне товариство".

"Дискримінація за віком - це моветон!" – вважає Олена.

Тому, на конференції в рамках панельної дискусії щодо сучасних трансформацій традиційного фокусу роботодавців, Олена доповість про вік як фігуру умовчання в суспільному дискурсі, соціальні та культурні витоки ейджизму. Ви довідаєтеся про вікові фобії роботодавців і проблему рівності у сфері зайнятості. Навчитеся розпізнавати ідеології та практики дискримінації за віком, множинні дискримінації. Важливим результатом нашого марафону стане Ваше бажання впроваджувати антидискримінаційні вимоги та ділитися антидискримінаційними стандартами.
Михайло Завилов
Директор з персоналу, GlobalLogic
Михайло Завилов має 20+ років досвіду управління персоналом в різних галузях і на різних позиціях.

Працював в сфері управління персоналом в Procter & Gamble (1997-2001), де відповідав за напрямок організаційного розвитку, розробки політик і процедур як HR менеджер багатофункціональної команди (наприклад, розвиток мережі дистриб'юторів).

У 2001-2002 рр. займав посаду HR Директора Вімм-Білль-Данн Україна, розробляючи і впроваджуючи нові HR ініціативи на заводах.

З 2002 по 2012 рік працював в Metro Cash & Carry Ukraine, де пройшов шлях від HR менеджера до HR Директора. Завдяки успішній роботі команди Михайла, компанія двічі ставала переможцем в номінації Кращий Роботодавець в сфері роздрібної торгівлі в 2006 і 2007 рр.

З 2012 по 2014 рр. Михайло займав позицію HR Директора в «Смарт - холдинг Україна», де відповідав як за 24 000 співробітників, і стратегічні HR питання активів холдингу в сферах FMCG, роздрібної торгівлі, будівництва, суднобудування, видобутку газу та інших.

Також деякий час Михайло очолював відділ управління персоналом в Microsoft Україна, після чого приєднався до компанії GlobalLogic в якості директора з персоналу.

Михайло увійшов до Топ-50 найкращих HR Директорів України в 2013, а в уже в 2014 - в Топ-5 кращих HR Директорів України згідно з рейтингом delo.ua і іншим економічним виданням.
Світлана Мозгова
Директор з корпоративного партнерства, Астарта-Київ
Світлана має успішний досвід розробки та реалізації HR стратегії, ефективного управління людьми з врахуванням рівня їх готовності до виконання задач, зміни організаційної структури під цілі бізнесу, побудови відділів навчання та розвитку, управління організаційним розвитком персоналу, планування і оптимізації чисельності персоналу, взаємодії з навчальними консалтинговими компаніями, а також бюджетування, контролю за виконанням бюджетів по персоналу, навчанню і розвитку.

Освіта:

Світлана закінчила Київський державний педагогічний інститут ім. Горького за спеціальністю «Викладач етики і психології», а також Кам'янець-Подільський університет, ф-т практичної психології. У 2008 Закінчила Вісбаденську академію позитивної психотерапії за програмою «Коучинг і оргконсультування». Пройшла стажування в США у сфері навчання персоналу.
Олена Ступак
HR Директор, Novus
У Олени понад 14 років досвіду роботи в управлінні персоналом у вітчизняних і зарубіжних компаніях, в тому числі в ролі першої особи HR з 2010 року. Олена почала кар'єру в державному секторі (Міністерство Оборони), потім після ряду позицій управлінського рівня в компаніях (Альцест, Родовід-Банк), Олена очолила HR функцію в ролі HR директора Родовід-банк в 2010 році. У грудні 2012 року Олена прийняла новий виклик - про себе впевнено заявив зарубіжний ритейлер NOVUS, почавши стрімке зростання, і Олена приєдналася до його команди. Понад п'ять років Олена очолює HR-напрям NOVUS, створивши команду професіоналів і пишається своєю участю в успіхах компанії, яка за ці роки перетворилася з стартапу в провідного гравця ринку рітейлу, який стабільно зростає і розвивається, незважаючи на кризи.

Здобувши вищу освіту в одному з найкращих вузів країни - університеті «КПІ» (факультет інформатики та обчислювальної техніки), Олена отримала ряд міжнародних сертифікацій в управлінні персоналом, в тому числі в Міжнародному Еріксоновському університеті, SHL та ін. Олена є експертом у створенні HR- стратегії, розробці політик в галузі управління персоналом, побудові систем і управління процесами підбору, адаптації, навчання, оцінки, мотивації, кадрового адміністрування, формуванні корпоративної культури на підставі місії і цінностей компанії, формуванні залученості співробітників, а також в області антикризового менеджменту.
Наталія Галунко
HR Директор, Ukrsibbank BNP Paribas Group
Наталя в управлінні персоналом вже 17 років.

Досвід роботи:

  • 2001-2004 - Bears Food Ingredients, начальник департаменту персоналу.
  • 2004-2007 - мережа спортивних супермаркетів "Спортмастер", директор по персоналу.
  • 2007-2017 - мережа магазинів і аптек Watsons, директор по персоналу.
  • 2017 - UkrSibbank BNP Paribas, начальник департаменту менеджменту персоналу.
Вища освіта Наталія отримала в Херсонському педагогічному інституті, потім закінчила курс MBA Executive в Міжнародному інституті бізнесу (МІБ) в 2006 році.

У 2017 році Наталя отримала міжнародну сертифікацію в галузі управління персоналом SHRM-SCP.
Информация о спикерах обновляется
Список спікерів не повний. Слідкуйте за оновленнями сайту і нашою сторінкою в Facebook.
Основні теми SHARETHON 2018
Натхнення
Лідерство, усвідомленість, коучинг, навчання і розвиток
Інновації
Світові тренди, прогноз ринку праці, Big Data і свіжий погляд
Поза межами
Корпоративна культура, in-violance communication, VUCA та нові підходи
В результаті відвідування SHARETHON 2018:
Ви дізнаєтесь про нові управлінські тренди, подивитесь на існуючі проблеми у сфері управління персоналом з різних сторін та знайдете відповідні для вашої компанії рішення.
Ви отримаєте мінімум теорії і максимум практики, інструменти, які можна впроваджувати на практиці вже на наступний день після відвідування конференції.
Ви отримаєте міцний заряд натхнення, відповіді на всі ваші запитання, поспілкуєтесь з колегами в неформальній атмосфері, яка стимулюватиме нові ідеї.
Оберіть пакет участі та зареєструйтесь
Наступне підвищення ціни - 1 березня 2018 р.
Стандартний
  • Участь в конференції, 1 день
  • Роздаткові матеріали
  • Загальна фотосесія
  • Кава-брейки
  • Бізнес ланч
  • Вечірній коктейль-прийом
5 000 грн/квиток - до 01.03
5 900 грн/квиток - до 15.03
6 900 грн/квиток - до 03.04

Реєстрація відкрита
Зареєструватися
VIP
  • Участь в конференції, 1 день
  • Роздаткові матеріали
  • Загальна фотосесія
  • Кава-брейки
  • Бізнес ланч
  • Вечірній коктейль-прийом
  • презентації спікерів
  • Місця зі столиками в перших рядах
  • Вечеря зі спікером
8 000 грн/квиток - до 01.03
9 000 грн/квиток - до 15.03
10 000 грн/квиток - до 03.04


Всього 10 місць!
Зареєструватися
Спеціальні пропозиції
Отримайте 10 % знижки:
  • якщо Ви брали участь в Sharethon 2017
  • під час реєстрації 2+ представників від компанії
  • якщо Ви представляєте компанію спікера
  • якщо Ваша компанія є партнером конференції
  • якщо Ваша компанія є членом СУП
Отримайте 15 % знижки:
  • при реєстрації 4+ представників від компанії
Місце проведення
Київ, Україна
Конференц хол UBI,
вул. Дорогожицька, 8
Організатори
Наталія Фастовець
Організатор, Продюсер
Засновник Boost HUB,
HR-експерт

м.т.: +38 (044) 355-07-91
E-mail: fnat@ukr.net
Я в Facebook
Я в LinkedIn
Юлія Протащик
Організатор, Маркетолог
Керуючий партнер
агентства інтернет-реклами LeadGen

м.т.: +38 (050) 131-93-87
E-mail: jp@leadgen.in.ua
Я в Facebook
Я в LinkedIn
Хочете стати партнером SHARETHON 2018?
Заповніть форму нижче

Ваші дані не будуть передані третім особам.
Наші партнери
Залишилися питання?
Заповніть форму нижче, і ми з Вами зв'яжемося.
Ваші дані не будуть передані третім особам.
Наші контакти
Контакти:
044 35 50 791
info@sharethon.com.ua
Киев, Украина
Marketing and Technical Support
Learn more
Заповніть дану форму на консультацію
Наш менеджер по роботі з клієнтами зв'яжеться з Вами
Ваші дані не будуть передані третім особам.
Made on
Tilda